Sabtu, 18 Februari 2012

Benarkan Aku Menyentuh Hati Mu

Mengapa kah diri ini.. pergi dan selalu lalai...
Di saat aku mulai mencintaiMu...
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah Kau sangat DEkat dengan ku...  

Aku..tidak sendiri...
Di saat aku memerlukanMu.....

Tak pernah Kau mengecewakanku.....
Di saat aku terbangun dari tidurku..
Nikmat Mu...sentiasa bersamaku...
Munajatku...hanya pada MU....

Aku ingin melihat mu...

engkau Maha Pengasih ...
engkau Maha Penyayang...
engkau..Maha Pengampun...
walaupun aku sentiasa melupai Mu...
selangkah ku pada Mu..
seribu langkah Kau dekat pada Ku..
Subhanallah...walHamdulillah....Allahu Akbar !!..

engkau Maha Mendengar...
engkau Maha Mengetahui..
engkau Maha Agong...
engakau Maha Mengasihani......
bantu lah aku...
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai Mu.....


Aku ingin kan CintaMu..

Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mengharap CintaMu...


Di saat aku melupakan Mu..

Tak sekali Engkau tinggalkan aku...
Di saat aku terbangun dari tidurku
Ya Rabbi....Ya Rabbi.....
Hanya pada Mu aku berserah..
hanya pada Mu aku meminta...
aku hamba Mu yang berdosa...
aku hamba Mu yang berdosa...
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai Mu...

Aku inginkan kasih Mu...
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mendambakan Cinta Mu...

ooohhhhh.....Ya Rahimmm.Ya Rahmannn......
Ya Rabbi...Ya Rabbi...

jangan Kau...palingkan  hati ku..
jangan kau tinggalkan aku..
teguhkan lah hati ku...
tolonglah aku...
agar dapat ku sentiasa mengingati Mu..
beribadah hanya pada Mu...


Aku inginkan Cinta Mu...
Aku..inginkan Cinta Mu...
walau pun aku bukanlah layak...
mengharap secebis Cinta Mu...
Ya Rahimm...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan